24 Mayıs 2010 Pazartesi

VEDA FİLMİ


Atatürk'ün hayatının anlatıldığı, Zülfü Livaneli'nin VEDA filmine gitmiştim. Çok etkileyici, son derece dokunaklı, mutlaka izlenmesi gereken bir film.

Zülfü Livaneli adını duyunca zaten beklentileriniz artıyor, mutlaka iyi bir filmdir, diye düşünüyorsunuz. Beklentilerime karşılık bulduğum, hala bazı sahnelerini unutamadığım bir film. Yüzyılın lideri Mustafa Kemal Atatürk'ü bir de Zülfü Livaneli'nin anlatımıyla izleyin, çok etkileneceksiniz...

Filmin DVD'si çıkmış, sinemada izleyemeyenlere duyurulur...


Veda filmi resmi web sitesi


.

4 yorum:

A Vitamini dedi ki...

Casminelle nerelerdesin, iyi misin?

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

Bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. 340 izleycimi geride bırakmak zorunda kaldım ama umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

hobibox (Afet Ergü)

ebru altin dedi ki...

ilk merhaba mı Veda filmi aracılığıyla yapıyorumm. Veda, son zamanlarda Atatürk üzerine yapılan en iyi filmlerden birisiydi bana göre. Söyleşi için Sinan Tuzcu ile görüştüğümüzde o heyecanı ve duygu selini görmeliydiniz. Muhteşem bir duygu seli vardı oyuncuda...

Keyifli paylaşım dileklerimle, sevgiler...

casminella dedi ki...

Ben izlediğimde çok etkilenmiştim Brai.

Sevgiler...