29 Ağustos 2012 Çarşamba

İSTANBUL'DAKİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ




(viaport outlet)

Merhaba sevgili arkadaşlar. Bu yaz benim için oldukça yoğun geçti. Havalar da o kadar sıcaktı ki bilgisayarın başına oturup bir şeyler yazmak çok zor geldi. Artık gezilerimi tamamladım evime döndüm.  Ayvalık, Ankara derken nihayet İstanbul'dayım. Diğer şehirlerimiz de çok güzel ama İstanbul'un yeri ayrı. Ayrı kaldığımda gerçekten çok özlüyorum. Uzun zamandır İstanbul'daki alışveriş merkezlerinin adresini yayınlamak istiyordum.   
Ben alışveriş merkezlerini sevenlerdenim. Yaz kış çocuğumla birlikte rahat rahat gezip alışveriş yapabildiğim için bu tür yerleri tercih ediyorum. Açık havada gezmeyi de çok severim ama yanınızda çocuk varsa bu tür yerlerde gezmek gerçekten çok zor oluyor. Yazın sıcaktan bunalıyorlar, kışın soğuktan üşüyorlar, gezip dolaşmak işkence haline geliyor. Her neyse lafı fazla uzatmayayım. İstanbul'da yaşayanlar çoğunu biliyordur ama ben bilmeyenler için web adreslerini yayınlıyorum. 


(viaport outlet)




AKBATI ALIŞVERİŞ VE YAŞAM MERKEZİ  (Esenyurt/ İstanbul)   www.akbati.com 

AKMERKEZ   (Etiler/İstanbul) www.akmerkez.com.tr

BUYAKA (Ümraniye/İstanbul) www.buyaka.com.tr

METROCITY ALIŞVERİŞ MERKEZİ  (Levent/İstanbul) www.metrocity.com.tr

TRUMP TOWERS MALL (Şişli/İstanbul) www.trumpistanbul.com.tr

212 İSTANBUL POWER OUTLET (Bağcılar/İstanbul) www.212istanbul.com

A PLUS ATAKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Bakırköy/İstanbul) www.atakoyplus.com

CAPİTOL ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Altunizade/İstanbul) www.capitol.com.tr

CAROUSEL (Bakırköy/İstanbul) www.carousel.com.tr

CARREFOUR İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ (İçerenköy/Kozyatağı/İstanbul)  

 http://www.carrefour.com.tr/magaza_icerenkoy.asp

CARREFOURSA MALTEPE PARK AVM (Maltepe/İstanbul) www.maltepeparkavm.com

İSTANBUL CEVAHİR ALIŞVERİŞ VE EĞLENCE MERKEZİ  (Şişli/İstanbul)


CITY'S NİŞANTAŞI  (Nişantaşı/İstanbul) www.citysnisantasi.com

FORUM İSTANBUL (Bayrampaşa/İstanbul) www.forumistanbul.com.tr

HİSTORİA FATİH ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Fatih/İstanbul) www.historia.com.tr

İSTİNYE PARK (Sarıyer/İstanbul) www.istinyepark.com.tr

KANYON (Levent/İstanbul) www.kanyon.com.tr

MARMARA FORUM (Bakırköy/İstanbul) www.marmara-forum.com.tr

MEYDAN ÜMRANİYE (Tepeüstü/Ümraniye/İstanbul) www.meydanumraniye.com

NEOMARİN PENDİK ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Pendik/İstanbul) www.neomarin.com.tr

OPTİMUM OUTLET  (Yenisahra/Ataşehir/İstanbul)  www.optimumoutlet.com

PALLADIUM ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Ataşehir/İstanbul) www.palladium.com.tr

PELLİCAN MALL ALIŞVERİŞ VE YAŞAM MERKEZİ (Avcılar/İstanbul)


PENDORYA ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Pendik/İstanbul) www.pendorya.com.tr

PROFİLO ALIŞVERİŞ MERKEZİ (Mecidiyeköy/İstanbul) www.pam.com.tr

SAPPHİRE ÇARŞI (Kağıthane/İstanbul) www.istanbulsapphire.com

VIA/PORT OUTLET SHOPPİNG (Kurtköy/Pendik/İstanbul)  www.viaport.com.tr


               

                        

3 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

huuuu nerelerdesin merak ettim.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Arkadaşım nerelerdesin? Çok mu yoğunsun? Umarım her şey yolundadır. Sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

artık kış geldi,bol bol gezeriz avm'lerde:)hem seviyorum hem de oralara kapanmak rahatsız ediyor beni..