9 Ekim 2009 Cuma

ÇOCUKLARIM İÇİN YAPTIĞIM SÜNGER BOB PASTASI


İki adet hazır pasta kekini kenarlarından keserek kare haline getirdim onları yanyana koyarak dikdörtgen elde ettim. Pasta kremasını ara katlarına sürdüm, beyaz şeker hamurunu gıda boyasıyla renklendirdim. 3 renk boya yeterli oluyor. Sarı, mavi ve kırmızı. Sarı ve maviyi karıştırarak yeşili elde ettim. Gıda boyası kullanırken kürdan ucuyla az miktarda kullanmak yeterli. Sünger Bob resimlerinden yararlanarak pastayı oluşturdum. Sünger Bob'un arkadaşı Patrick'i kalan şeker hamurundan yapmaya çalıştım. Herkes çok beğendi...


Minik şimdi de Ben 10'e merak sardı. Gelecek yıl onun pastasını nasıl yaparım hiç bilemiyorum.



Bu da arkadaşım Yeşim'in yeğeni için yaptığımız Barbi pastası




1 yorum:

Arzu'nun Güncesi dedi ki...

Ahh ben bu sünger bob'un hastasıyım :)) Ellerinize sağlık.