14 Ekim 2009 Çarşamba

KUP


Ben bu tarif için hazır ürünler kullandım. Siz arzu ederseniz kremayı kendiniz pişirebilirsiniz. Bu haliyle misafirlerim tarafından çok beğenildi. Tavsiye ederim...

1 paket kakaolu-fındıklı creme ole
1 paket krem şanti
1 paket hazır kek
muz
süt

Hazır keki kupu hazırlayacağımız kabın büyüklüğüne göre karelere bölüyoruz. Üzerine hazırladığımız krem şantiden iki kaşık koyuyoruz , krem şantinin üzerine 2 kaşık krema koyuyoruz, aralara damla çikolata koyuyoruz. Son kata krem şanti koyup, muz dilimleri ve file fıstık ile süslüyoruz. Afiyet olsun...

Ben kupları farklı kaplarda hazırlamayı seviyorum. Sunumu değişik ve güzel görünüyor. Bu kupta kadeh kullanmayı tercih ettim. Yakında farklı kup tariflerini sizlerle paylaşacağım. Bu lezzetli ve çok kolay kupları denemeniz dileğiyle...

2 yorum:

keskinlininmutfagi dedi ki...

enfes olmus ellerine saglik
ziyaretin ve yorumun icinde tesekkür ederim sevgiler hayirli cumalar

casminella dedi ki...

teşekkürler keskinlinin mutfagi