27 Ekim 2009 Salı

LİMONLU KÖPÜK






Tarifimi YE # 50 ÖNCE GÖZE SONRA DAMAĞA etkinliği için Chaplincafe(chaplincafe.blogcu.com) gönderiyorum. Kolay gelsin...
Limonlu tatları sevenler için güzel bir limonlu tarif veriyorum.
3 yumurta
yarım bardak toz şeker
yarım bardak limon suyu
yarım paket krem şanti

3 yumurta ve şeker karıştırılır. Yarım bardak limon suyu eklenip tekrar karıştırılır.Benmari yöntemiyle pişene kadar karıştırılır. Soğutulur. Yarım ölçü krem şanti hazırlanıp kremaya eklenir.

Ben kup olarak servis yapmayı uygun buldum. Siz isterseniz keklerin, tartların, kurabiyelerin üzerinde kullanabilirsiniz. Çok güzel ve yoğun limon aromalı bir tarif, krem şanti kullanmak istemezseniz o şekilde de çok güzel oluyor, bu tarifi deneyin memnun kalacaksınız.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

en kısa zamanda ben de yapacagım inşallah seninki kadar lezzetli olur.ellerine saglık .


boncuk