24 Mart 2010 Çarşamba

MİM


Arzu'nun Güncesi'nden Arzu'cuğum beni mimlemiş, ancak cevaplamaya fırsat bulabildim.

Konu sevdiğimiz ve sevmediğimiz üçlemeler...

SEVDİĞİM ÜÇLEMELER

Eşim ve iki çocuğum: Hayatımdaki en değerli varlıklar...


Kitaplarım, Telefonum, Dvd'lerim: onlarsız yapamam...
Çikolata, Çilek, Çikolatalı pasta : Vazgeçemeyeceğim üçleme...


Arkadaşlarım ; bu üçleme olmadı ama, üçten fazla oldukları için tek tek yazmıyorum : Onlar kendilerini biliyor, güvenebileceğim, sırtımı rahat dayayacağım dostlarım onlar, hepsini çok seviyorum ...(Sevdim mi tam severim, sildim mi bir kalemde... )

Patates kızartması, havuçlu-mısırlı- patlıcanlı pirinç pilavı, cola : Her gün yesem bıkmam...(Tamam, biliyorum, çok zararlı, her gün yemiyorum zaten : P))


Çizgi filmler (Cedric, Sünger Bob ve Şeker Kız Candy) : İlk ikisi oğlumun çok sevdiği çizgi filmler, onunla birlikte izliyoruz. Üçüncüsü, çocukluğumun en güzel çizgi filmi. (Hala sonunu televizyonda göstermemiş olsalar da nihayet internetten öğrendim, nasıl bittiğini)...


İyimser, umut dolu, yarına sevgiyle bakan insanlar : Böyle insanları çok severim, hem kendileri mutludur, hem çevrelerindekileri mutlu ederler.


SEVMEDİĞİM ÜÇLEMELER


Sucuk, salam, sosis : Kokusu bile beni rahatsız eder...

Karnıbahar, pırasa, brokoli : Bir türlü sevemedim...

Kötümser, negatif, her an başlarına bir felaket gelecekmiş gibi düşünen ayaklı felaketler (gerçekten de gelir başlarına, ilahi adalet mi, negatif enerji mi bilemem) ...

Hazımsız, art niyetli, iki yüzlü insanlar: Bakın çevrenize, mutlaka vardır, uzak durmak lazım...

İlk anda aklıma gelenler bunlar, daha çoook var, ama şimdilik benden bu kadar.

Ben de bir arkadaşıma göndereyim bakalım, nasıl cevaplar gelecek ?!!!!!!!



Tülin (sihirli tatlar) , kolay gelsin arkadaşım...

6 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım benımmm.çok teşekkür ederim mim için.en kısa zamanda inşallah cevaplamaya çalışacağım.okul sergisi ve hazırlıkları var bu ara çok yoğunum ama en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım canım.senin cevaplarını okudum benimde hemen hemen aynı benzerlıklerim var:)kucak dolusu sevgılerr:)

A Vitamini dedi ki...

Cevapladığın için çok teşekkürler :) Bu sayede seni daha iyi tanımış oldum. Yalnız Sünger Bob konusunda biraz kıskancım, kendisine aşığım. Yan gözle bakmazsan sevinirim :)) Sevenlerin arasına girilmezzz :P

Adsız dedi ki...

canım benım ya kendını öyle guzel yazmıssın ki senin ne kadar iyi yüreklı oldugunu biz yanı senın kadim dostların ıyı bılır.biz senı tanıyoruz senın gıbı bır arkadas bır dost bır kardesım oldugun ıcın seni çoookk seviyorum.iyi ki senı tanımısım benım için çok kıymetlisin ve seni öenemsiyorum.allah hak edene senin gibi iyi ve kötü gün dostu versin.allah sevdiklerine bagışlasın senı.senii çoookseviyorum.hep yanımda oldugunu bana hissettirdiğn için sana tsk ederım.boncuk.

casminella dedi ki...

Tülin'ciğim teşekkür ederim...

casminella dedi ki...

Arzu'cuğum teşekkür ederim...

casminella dedi ki...

Boncuğum, canım çok teşekkür ederim, güzel sözlerin için ben de senin gibi bir arkadaşım, dostum, kardeşim olduğu için çok mutluyum. İnsan sizin gibi, art niyetsiz, iyi yürekli dostları tanıyınca, art niyetli, içten pazarlıklı, haset insanların gerçek yüzünü çok daha iyi görüyor...İYİ Kİ VARSINIZ, İYİ Kİ HEP YANIMDASINIZ...