12 Mart 2010 Cuma

UN KURABİYESİ

Uzun zamandır un kurabiyesi yapmamıştım, dün akşam aklıma geldi hemen yaptım, çok da güzel oldu, ben söylemiyorum, yiyenler söylüyor. Denemek isterseniz işte tarifi ;





Malzemeler

3.5 su bardağı un

1 paket (250 gr) margarin (ya da tereyağı)

4 kaşık pudra şekeri


Üzeri için

1 bardak pudra şekeri







Fırını 200 derece ısıtıyoruz.

Margarini, pudra şekirini karıştırıp birbirine yediriyoruz, un ilave edip, yoğuruyoruz.

Hamurdan iki parmak kalınlığında uzun rulolar oluşturuyoruz. Ruloların üzerine çatalla, boydan boya şekil verecek şekilde hafifçe bastırıyoruz. Verev şekilde kesip tepsiye diziyoruz (Tepsiyi yağlamaya gerek yok). 200 derce önceden ısıtılmış fırında hafifçe pembeleşene kadar pişiriyoruz (10-15 dakika) . Fırından çıkarıp 1-2 dakika bekletiyoruz, üzerine pudra şekeri serpiyoruz, afiyet olsun...




TARİFİMİ TUZ BİBER DERGİSİ KURABİYE ETKİNLİĞİNE YOLLUYORUM...

8 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canımm cok severım bu kurabıyeyı ellerıne saglık.ınsanlar yedıgı halde zayıf kalabılse ne guzel olur degıl mı nerde zarar sey var bende onları sevıyorum.sonrada koşu bandından ınmıyorum:)sevgıler

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

BAL TATLISI dedi ki...

çok kolay bir okadarda lezzetlidir

ellerine sağlık

casminella dedi ki...

Sevgili Tülin, keşke öyle bir formül olsa, sevgiler...

casminella dedi ki...

Sevil, çok teşekkürler,sevgiler...

Yemek yapalım, gerçekten çok kolay, sevgiler...

Adsız dedi ki...

sen yaparsında guzel olmaz mı muhakkak tadına bakmıssındır senı gıdı senıııııı.boncuk

Adsız dedi ki...

sen yaparsında guzel olmaz mı muhakkak tadına bakmıssındır senı gıdı senıııııı.boncuk

casminella dedi ki...

Boncuk'çuğum bakmazmıyım hiç, sonra da gelsin kilolar...