18 Ocak 2010 Pazartesi

HAVUÇLU KEK

Tarifimi 52. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ http://lezzettreni.blogspot.com/ adresine gönderiyor, arkadaşımıza etkinliğinde kolaylıklar diliyorum.

Havuçlu keki çok severim, hepimizin bir havuçlu kek tarifi vardır, işte benim havuçlu kekim :

Malzemeler
3 yumurta
1.5 bardak toz şeker
3/4 bardak sıvı yağ
2.5 bardak un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1.5 tatlı kaşığı tarçın
2 orta boy rendelenmiş havuç
yarım su bardağı kıyılmış ceviz

Üzeri için

Dr. Oetker pasta kaplama glazürü (glazür cake icing)


Yumurtaları ve toz şekeri çırpıyoruz, üzerine sıvı yağ ekliyoruz. Un, tarçın, kabartma tozu ve vanilyayı karıştırıp hamura ekliyoruz. Rendelenmiş havuçları ekliyoruz, en son ceviz ekleyip yağlanmış kek kalıbımıza döküyoruz, 170 derece fırında pişiriyoruz (kürdan yardımıyla pişip pişmediğini kontrol ediyoruz). Soğuyunca üzerine; poşetinde erittiğimiz glazürü döküyoruz, soğuduktan sonra servis yapıyoruz, afiyet olsun...

19 yorum:

SEVGİ dedi ki...

ooooo süpersiniz valla..
kek ve çikolata sos uyumu on numara olmuş
eline sağlık arkadaşım ...

casminella dedi ki...

Teşekkür ederim sevgi, daha yeni yükledim, sende çok hızlısın, tebrikler...

Işıl dedi ki...

bloguma hos geldın

casminella dedi ki...

Teşekkür ederim Işıl...

Lezzet Treni dedi ki...

Canim tarifini yayinladim.Ellerine ve emegine saglik.Destegin icin cok tesekkür ederim,sevgiler...

casminella dedi ki...

Teşekkür ederim, senin de ellerine sağlık,sevgiler...

Behiye Sönmez dedi ki...

ooo bir de çikolata sos supersin valla:)

Kalbimiz birmiş:)bende bugün havuçlu kek yaptım.soğuk havalarda çayla birlikte ne de güzel oluyor

gelibolu17 dedi ki...

ooofff yerim ben bu keki kimseye bırakmam.
ellerinize sağlık selamlar gene bekleriz

casminella dedi ki...

Behiye senin de ellerine sağlık, gerçekten soğuk günlerde tarçın kokusu insana ayrı bir mutluluk veriyor...

casminella dedi ki...

Gelibolu 17, teşekkür ederim, uğrarım yine...

~Lexibule~ dedi ki...

Wow!! Quel Magnifique gâteau:)xxx

Federica Simoni dedi ki...

ciao! grazie della tua visita!!

meraviglioso il tuo blog!!! molto bello e goloso!! complimenti!! ciao!

casminella dedi ki...

Merci Lexibule.

casminella dedi ki...

Federica, grazie della tua visita. Ciao...

BAL TATLISI dedi ki...

kekin nefis görünüyo lahmacunada bittim çok severim lahmacunu ellerine sağlık

Elisa dedi ki...

Carrot Cake, che buonooooo!!
Bravissima!
Elisa

casminella dedi ki...

Grazie Elisa...

Adsız dedi ki...

Casminella teyze ben melike pasta ve kurabiyeler süper olmuş!!!!
Bu arada 'bizim minik ' dediğin bizim ben10 değil mi???

Adsız dedi ki...

CASMİNELLA TEYZE SORUMA CEVAP YAZARMISIN.