23 Ocak 2010 Cumartesi

PORTAKALLI AYVALI KEREVİZ

Ayten abla portakallı ayvalı kereviz yapmış, hemen yayınlamak istedim. Mmmmmm, ellerine sağlık Ayten ablacığım...

Malzemeler

3 adet orta boy kereviz
3 adet orta boy ayva
3 havuç
3 orta boy soğan
zeytinyağı
tuz
şeker


Kerevizler soyulur, kararmaması için limonla ovulur.
Ayva soyulur, limonla ovulur.
Kerevizlerin ve ayvaların ortası oyulur, içine havuç yerleştirilir.
Halka halka kesilir, kesilen halkalar da limonla ovulur.
Tencere ocağa koyulur, 2 orta boy soğan küçük küçük doğranır, 2 yemek kaşığı zeytinyağında pembeleştirilir.
Tencereye halka halka doğranmış ayvalar ve kerevizler eklenir, 1 su bardağı sıcak su, 1 su bardağı portakal suyu eklenir, 1 tatlı kaşığı tuz, 1 tatlı kaşığı şeker ilave edilir, pişirilir, pişmesine yakın kereviz yaprakları küçük küçük doğranıp eklenir, 1 taşım kaynatılır, ocaktan alınır, piştikten sonra 2-3 kaşık zeytinyağı ilave edilir, soğutulur, servis yapılır.

6 yorum:

hdidem95 dedi ki...

portakallı yaparım ama ayvalı ilk defa duydum ellerine sağlık ayten hanımın görüşmek üzere sevgiler

casminella dedi ki...

Teşekkür ederim...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ayvalı hiç denemedim lakın tadını da merak etmedım değil.
Denemeye değer..hafta sonu denıyeyım .
Sevgilerle..

casminella dedi ki...

Sonucu sitenden takip ederim, merakla bekliyorum, sevgiler...

~Lexibule~ dedi ki...

Comme c'est beau et bien coloré:)xxx

Adsız dedi ki...

3. soğan ne yapılıyor ?