30 Ocak 2010 Cumartesi

MİM


Blog arkadaşlarımdan sevgili Arzu ' kendiniz hakkında 7 ilginç şey' konusunda beni mimlemiş. Arzu'ya sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum. İlginç mi bilmiyorum ama benimle ilgili birkaç şey şunlar...



1) Ailem benim herşeyimdir. Hiç bir şey onlardan önce gelmez...


2) Değer bilenin değerini bilirim...


3) Haset insanları sevmem, kendimden uzak tutarım...


4) Hiç bir özellikleri olmadığı halde sanki her şeyi bilirmiş gibi gezinen insanların haline çok gülerim...


5) İnternet kullanmayı severim. Araştırılacak, öğrenilecek bu kadar şey varken oyunla vakit kaybedenlere şaşırırım...


6) Yenilikleri takip ederim.


7) Bildiğim şeyleri çevremdekilerle paylaşmayı severim...




Benden bu kadar ...

Şimdi benim mim'lediklerim;

Mutfaktan sesler'den Gülsüm,

En güzel tatlar'dan Arzu ve Sibel,
.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

bu özelliklerin tamamı beni de anlatıyor...
hepsi de güzel özellikler
tanıdığıma memnun oldum ...
sevgiyle kal.

A Vitamini dedi ki...

Madde 4 benim için de geçerli :) Yarım yamalak bildikleriyle, hatta bilmedikleriyle birlikte fikir beyan edenlere çok gülerim, içimden ama :))

Cevapladığın için teşekkür ederim. Sevgilerimle...

casminella dedi ki...

Teşekkürler Sevgi, ben de seni tanıdığıma sevindim...

Ben de sana teşekkür ederim Arzu.

Sevgiler, ikinize de...

Çalışkan Arı dedi ki...

Ah şekerim, ben niye sevdim o kitabı bilyo musun? ben dolmak, öğrenmek için değil bazen de boşalmak için, kafamı dağıtmak için okuyorum.
tam da böyle bi zamnda okudum kitabı..
Hani romantik komedi bi filme gidersin 3 aşağı-5 yukarı 10. dakka da hikayeyi çözersin ama " ay olsun rahatladım" dersin ya; işte o sebeple okudum. 1 geceliğine bi başkasının hayatına girdim 2 gün o hayatın ayrıntıları kafamı meşgul etti, kendiminkine çok sarmadım, ooohhhhhhh rahatladım......
Öptüm şekerim.
Ha yazdım mı bilmiyorum; biraz da bu sebeplerden arkadaşımla dedikodu yapar gibi, hayatın içinde var oluşu kitabı sevdirdi bana..
bu arada sen tatlı ve iyi bi adamsın: )))
Bence adam olmak sadece erkeklere has bi özellik değildir. ben de adam gibi adam olmak iin savaşıyorum şu hayatta....

Unknown dedi ki...

bir miminiz de bende var ...
bloğuma uyrarsanız sevinirim..
sevgiyle kalın..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Senı tanımak güzel..
Sevgilerle..

casminella dedi ki...

Çalışkan Arı'cığım hepimizin kafa boşaltmak için okuduğu kitaplar vardır. Haklısın. Benimle ilgili düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Çoğumuz iyi insan olmak, iyi insan olarak kalmak için didinmiyor muyuz şu dünyada. Sen de mert bir insansın anladığım kadarıyla, kendine iyi bak., sevgiler...

casminella dedi ki...

Sevgi'ciğim çok teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım mim'i teşekkür ederim, sevgiler...

casminella dedi ki...

Sevil'ciğim teşekkür ederim, ben de seni tanıdığıma sevindim, Sevgiler...