16 Ocak 2010 Cumartesi

KOLAY KEDİ DİLİ PASTASI







İlk defa kedi dili pasta yapıyorum, hakikaten ne kadar kolaymış, 5 dakikada hazırladım. Biraz dolapta beklettikten sonra afiyetle yenilebilir, bundan sonra elimin altında kesinlikle 1 paket kedi dili bisküvisi bulunduracağım. Acil durumlar için bire bir.

Malzemeler
1 paket kedi dili bisküvisi

1 paket crem ole kakao-fındık aromalı

1 paket krem şanti

Arzuya göre ara kata koyulacak meyve (muz, çilek, v.s)

Yapılışı

Krem şantiyi bir bardak süt veya 1 bardak meyve suyu ile hazırlayalım (ben portakal suyu ile hazırladım).

Krem ole'yi 2.5 bardak süt ile çırpıp hazırlayalım.


Pastayı hazırlayacağımız kabı su ile ıslatalım (ben pyreks kullandım), 1 bardak granül kahve hazırlayalım, kedi dili bisküvilerini kahveye batırıp kabımıza dizelim bir kat döşedikten sonra üzerine krem ole yayalım. Üzerine arzu ettiğimiz meyveyi yerleştirelim (meyve koymasanız da olur), tekrar kedi dili bisküvisilerini ıslatıp 2. katı hazırlayalım. Üzerine krem ole yayalım. En üste krem şanti yayıp, üzerine şablon yardımıyla kakao serpip dolapta dinlendirelim. Anlatması uzun sürdü ama inanın yapmak çok kolay. Üstelik değişikliğe çok açık bir tarif. Ben kedi dili ile limonlu kremalı pastayı şimdiden listeye aldım. İstediğiniz çeşit kremayla yapabileceğiniz alternatifi bol bir tarif . Mutlaka denemelisiniz....



9 yorum:

Behiye Sönmez dedi ki...

mmm çok güzel olmuş ellerine sağlık..

casminella dedi ki...

Teşekkür ederim, çok da pratik...

Adsız dedi ki...

ama artık yeter degılmı bırde nasıl kilo verecegımızı de yaz olurmu ellerıne saglık.sabahları yürüyüşe beklerım.boncuk

casminella dedi ki...

Sömestr tatili de başlıyor, nasıl kilo vereceğimizi ben de bilmiyorum, havalar ısınsa da yürüsek değil mi boncukçuğum, sevgiler...

Adsız dedi ki...

casminella teyze pastarın hepsi birbirinden güzel olmuş!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

casminella teyze minik bizim küçük ben10 oluyor değilmi?

Adsız dedi ki...

casminella teyze ben melike'minik dediğin bizim ben10 oluyor değilmi?' diye yazan benim.

casminella dedi ki...

Teşekkür ederim Melike'ciğim, sevgiler...

casminella dedi ki...

Melike'ciğim evet minik dediğim bizim ben 10, sevgiler...